تحلیل تکنیکال چیست

معامله‌گری بدون استفاده از دانش و راه های تحلیل ارز دیجیتال ، مانند شرط بندی است. در این حالت، احتمال درست از آب درآمدن معامله شما و کسب سود، چندان زیاد نیست. این امر ریسک قابل توجهی را بر دوش سرمایه‌گذار قرار می‌دهد. تحلیل تکنیکال اصلی ترین راه کشف مسیر احتمالی حرکت قیمت سهام/دارایی/یا ارز دیجیتال است که به کمک آن می‌توانید تغییرات قیمت یک دارایی را بررسی کرده و زمان مناسب برای خرید و فروش آن را شناسایی کنید.

تحلیل تکنیکال مقدماتی به اعتقاد کارشناسان ، زبان بازارهای مالی می‌باشد و شما با یادگیری صحیح آن خواهید توانست از زمان سبقت بگیرید و همیشه یک گام جلوتر از بازارهای مالی حرکت کنید.

آموزش تکنیکال را به این دلیل یاد خواهید گرفت که روند قیمت های آینده را با استفاده از تجزیه و تحلیل نمودار قیمت در گذرشته، بتوانید به راحتی برای خودتان پیش بینی کنید. این در حالی است که این آموزش در تمامی بازارهای سرمایه گذاری اعم از دلار، بورس، مسکن، طلا و ارزهای دیجیتال به شما کمک خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال می‌تواند به شما کمک کند رفتار سرمایه گذاران که قیمت های بازار را هدایت می کنند، درک کنید. در آموزش تکنیکال مقدماتی به شما نشان می‌شود که چگونه می‌توانید از نمودارها برای پیش‌بینی اینکه بازار ممکن است حرکت کند، استفاده کنید، همچنین به شما کمک می‌کند فرصت‌های معاملاتی بالقوه را به خوبی شناسایی کنید. با انواع مختلف نمودارهای موجود و نحوه عملکرد آنها آشنا خواهید شد. و شما یاد خواهید گرفت که برخی از الگوهای نمودار کلیدی را شناسایی کرده و مفاهیم آنها را درک کنید. 

همچنین برخی از محبوب‌ترین شاخص‌های فنی را به شما معرفی می‌کند. ابزارهایی که می‌توانید برای استخراج سیگنال‌های معاملاتی از داده‌های قیمت بازار استفاده کنید و نحوه اعمال آنها را به شما نشان می‌دهد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.